Резюме: Помічник керівника, діловод, секретар (Харків)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Харків
- Досвід роботи: 18 рок. 5 міc.
- Графік роботи: полный рабочий день
- Стать: женский
Досвід роботи
- Організатор діловодства кадрового та юридичного відділу    Одеська обласна державна адміністрація КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр"  <p>Реєстрація вхідних та вихідних документів, контроль за термінами їх виконання, опрацювання аналітичних даних від підрозділів .</p>
 <p>Встановлення загальних правил документування управлінської інформації .</p>
 <p>Організація формування справ та підготовка іх до передавання в архів.</p>
 <p>Контроль за документами</p>
 <p>Навчання та підвищення кваліфікації працівників Підприємства .</p>
				Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
				
				
			
			Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Помічник керівника, діловод, секретар
- Резюме Зарплата
- 
														
														договорная
- 
														
														40000 грн.
- 
														
														20000 грн.
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
