Персонал Харків: резюме та пошук співробітників в Харкові, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Харкові швидко, шукаю резюме в місті Харків.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Харкові. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Харкові, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Харкові!

Резюме: Менеджер з операційної роботи (Харків)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Харків
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Менеджер з адміністративної діяльності, </p>
    <p>Холодильні Технології Мир ТОВТоргівля роздрібна / Retail, </p>
    <p>01.2025 — по поточний час.</p>
    <p>Компанія займається холодильним обладнанням, проектування холодильних станцій та агрегатів, Робота с постійними клієнтами, продаж товарів, пошук товарів, замовлення товарів, продаж товарів не продовольчої групи товарів, робота за комп'ютером, робота в 1С, обробка замовлень в програмі 1С, - виписка рахунків, видаткових накладних - повний супровід для подачі на склад - взаємодія з клієнтами та партнерами компанії - ведення первинної документації, створення ТТН у кабінеті нової пошти, відправка товарів НП, супровід товарів як менеджер ЗЕД, робота на сайті Bitzer замовлення запчастин, опцій компресорів, імпорт із-за кордону, пошук транспорта, оптімальної доставки замовлень, замовлення товарів за кордоном у постійних партнерів.</p>
    <p>Менеджер з продажу. </p>
    <p>ФОПТоргівля роздрібна / Retail</p>
    <p>2023 — 2024</p>
    <p>продаж товарів в торговому залі, замовлення товарів, продаж товарів робота на підміна працівників, робота з торговими платформами в інтернеті, Пром, олх, шафа тощо, робота по змінах, робота з зоотоварами.</p>
    <p>Оператор 1С </p>
    <p>КОМОТоргівля роздрібна / Retail </p>
    <p>2019 — 2022</p>
    <p>обробка замовлень 1С, робота з торговими платформами EDIN. Comarch EDI. Bitrix. завантаження замовлень, підтвердження замовлень, прихід/витрата/ переміщення, коригування, виправлення, переробка документів, каса, проведення каси в 1С, складські відбірки, інкасація проведення в 1С, формування повного пакета документів на відвантаження товару, каса РРО, друк документів, первинна документація, архів, прийом товару, 1С: 8.2 УТП, первинна бухгалтерія, касові операції, каса, замовлення товару, тощо. </p>
    <p>оператор 1С. </p>
    <p>ООО АРЛТоргівля роздрібна / Retail</p>
    <p>2015 — 2019. Прийом замовлень (пакетні та індивідуальні заявки), розміщення їх у базі 1С, контроль їх виконання в програмі EDIN. · Робота з претензіями; коригування заявок, залишки по складу, повернення, акти, договори, Робота з контрагентами. Робота з платформою EDI, завантаження, підтвердження замовлень; Прийом та обробка замовлень;</p>
    <p>Помічник бухгалтера по первинній документації. </p>
    <p>ТОВ БИБУС, Консалтинг / Аудит, </p>
    <p>2010 — 2015</p>
    <p>Допомога гол. бухгалтеру, ведення первинної документації. Прихід, витрати, переміщення, рахунки, акти, договори, довіреності – бухгалтерська первинка. робота у 1С Підприємство 8.2. Витяг первинної документації РН, ТТН, банківські виписки/платежі, формування актів звірок взаєморозрахунків; архівування документів; формування податкових накладних; виписка довіреностей; Контроль первинної документації, реєстри. Документальний супровід та оформлення реалізації продукції зі складу (рахунок, видаткова накладна, ТТН, якісні сертифікати, сертифікати аналізів тощо)</p>
    <p>менеджер. </p>
    <p>ТОВ ДИДУХ, Нерухомість та Девелопмент. </p>
    <p>2008 — 2010:</p>
    <p>(Нерухомість, торгівля продуктами харчування). міні АТС, прем дзвінків за гарячою лінією (обробка претензій покупців, орендарів), спілкування з клієнтами; листування з орендарями, ведення орендарів, рахунки, акти. Облік ОК; ведення кадрового діловодства; ведення особових справ працівників (особистих карток); оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України; ведення табеля обліку робочого часу; складання графіка відпусток, облік надання відпусток; надання довідок працівникам про трудову діяльність; життєзабезпечення офісу, адаптація нових працівників. Показ приміщень. Здача в оренду нерухомості, підбір приміщень. Організація заходів, тренінги, семінари, фуршети, кава-паузи, поселення гостей, трансфер тощо.</p>
    <p>Оператор ПК, </p>
    <p>ЧП БегунКонсалтинг / Аудит, </p>
    <p>1999 — 2007</p>
    <p>міні АТС, прийом дзвінків за гарячою лінією (обробка претензій покупців, орендарів), спілкування з клієнтами; життєзабезпечення офісу, адаптація нових працівників. Організація заходів, тренінги, семінари, фуршети, кава-паузи, тощо.</p>
    <p>Шукаю роботу, на правому березі Києва, Куренівка, Петрівка, Оболонь, Виноградар</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: